اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

یک میلیارد بیننده در حال تماشای مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس هستند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، مراسم افتتاحیه بازی های المپیک در پاریس در 26 ژوئیه، بزرگترین پوشش تلویزیونی زنده “تا کنون” توسط شرکت سمعی و بصری IOC را خواهد داشت.

واحد خدمات پخش المپیک (OPS) به خبرگزاری فرانسه گفت که این نمایش 3 ساعت و 45 دقیقه ای که برای اولین بار در خارج از استادیوم اصلی برگزار می شود و هیئت های ورزشکاران بیش از 6 کیلومتر را با 85 قایق رژه می دهند. بزرگترین تولیدی که تا به حال به دست آورده ایم از نظر تجهیزات و منابع پخش.”

طراح مراسم توماس جولی که در هفته‌های اخیر چندین بار با خبرگزاری فرانسه ملاقات کرده بود، توضیح داد: «در سواحل و پل‌های پایتخت فرانسه، حدود 3000 رقصنده و بازیگر 12 نقاشی هنری ارائه خواهند کرد. تجلیل از ورزشکاران، و گفتن “داستان فرانسه”، کشوری با “تنوع” و تجلیل از تمام جهان.

خدمات پخش المپیک یکی از شرکت های تابعه کمیته بین المللی المپیک است که در سال 2001 ایجاد شد و مسئول فیلمبرداری بازی ها و ارائه تصاویر به کانال های تلویزیونی در سراسر جهان است که حقوق پخش را خریداری کرده اند.

در قلب نمایش عظیم آن بر روی رود سن (از پل آسترلیتز تا تروکادرو) و مکان های دیدنی اصلی اطراف (نوتردام، موزه لوور، موزه اورسی…)، بیش از 100 سیستم دوربین، از جمله خودکار، مستقر خواهند شد. سیستم ها و جرثقیل ها

بیش از 200 گوشی هوشمند روی قایق ها نصب خواهد شد تا چشم انداز “بی نظیر” مراسم را به یک میلیارد بیننده ارائه دهد که انتظار می رود آن را به طور زنده از چشم بین 6000 تا 7000 ورزشکار که در مراسم پروتکل شرکت خواهند کرد، دنبال کنند.

“سه بار” توکیو

این شرکت ادامه داد: “برای اینکه به شما ایده ای از مقیاس پروژه بدهم، این نشان دهنده سه برابر تعداد دوربین های استفاده شده در مراسم المپیک 2020 توکیو است (به دلیل ویروس کووید در سال 2021 برگزار شد). هشت پهپاد، سه هلیکوپتر و چهار قایق ثابت مجهز به سیستم دوربین دارند.»

برای ارائه تصاویر به دستگاه های تلویزیونی در سراسر جهان، IOC مقر خود را در مرکز پخش بین المللی و اتاق های کنترل غول پیکر خود را در مرکز بزرگ نمایشگاه Bourges (Seine-Saint-Denis) در شمال پاریس راه اندازی کرد. این شرکت برای هدایت سیگنال از دوربین های متعدد خود به مرکز عملیات خود، به شبکه های ارتباطی اپراتور تاریخی فرانسوی Orange متکی خواهد بود.

ژیل سایلار، مدیر تولیدات ورزشی در گروه جنرال تلویزیون فرانسه، پخش کننده رسمی بازی ها و در نتیجه مشتری شرکت المپیک، در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه تایید کرد که برای شبکه های تلویزیونی ملی، «امکان ایجاد وجود ندارد. سیستمی به این اندازه، بنابراین ما هیچ ناامیدی نداریم.»

وی افزود: ما نمی‌توانیم تولیدات جهانی را جایگزین کنیم زیرا آنها دقیقاً می‌دانند دوربین‌های خود را کجا بگذارند، مانند این عکس در این زمان در این مکان، زیرا چنین و چنان می‌شود.

وی ادامه داد: “و ما امکانات و منابع لازم برای عکاسی از هر چیزی را که بتوانیم عکس بگیریم، نداریم. سایت (مسابقه) یک روز کاری کامل است، بنابراین باید تیم های خود را 20 یا 30 تیم دوبرابر کنیم.”

وی در پایان سخنان خود گفت: مشارکت تلویزیون فرانسه ملموس تر است، به این معنی که در هر مکان، مفسران و مشاورانی را قرار خواهیم داد که این تصاویر را تحلیل و نظر خواهند داد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا